fredag 27. juli 2012

Helgetur til dyreparken


Lørdag 21 juni satte vi snuten mot Kristiansand.
Vi regnte med det ville ta litt tid, siden Marco ikke har kjempeglad i å kjøre bil-

Turen ned gikk greit, endel stopp ble det så klart. Vi hadde jo regnet med et par timer lenger kjøretid.
Vi hadde tenkt å ta et stopp i Mandal for å spise, men litt dumt å vekke Marco når han sov så godt, så vi kjørte inn til Kristiansand og spise der istedet.


Vi hadde leid en liten hytte på en campingplass rett i nærheten.
Vi snakker liiiten hytte. Men det var veldig koselig.
På kvelden reiste pappa og Julian på Sabeltannshow, og jeg malte ham før de dro avgårde.
Var egentlig greit at Marco og jeg blle med, for Julian var lit redd at pappaen ikke skulle få til Sabeltannmalingen.
Julian sitt forslag på løsning var at de skulle kjøre ned til parken så hjem til ogajellfor at jeg unne male ham. Ikke så lett å skjønne at det virkelig var laangt å kjøre nei.


Marco og jeg koste oss på hytten mens de var på show. Marco sov, og jeg leste bok.

Vi hadde bare tatt med nok laken til to snger, så Julian og Dagfinn måtte dele en seng.
Julian valgte selvfølgelig den øverste køysengen :)
Men det gikk veldig fint.
Dagen etter, søndagen, var vi i parken.
Julian storkoste seg som alltid.
Han syns det var litt dumt at vi ikke fikk tatt tømmerrennet, men den var stengt pga fare for torden og lyn.





Julian var en liten råkjører!



I år fikk vi endelig seilt med den Sorte Dame, ifjor seilte vi med Grevinnen.
Det var stas det også, men det er liskom Sabeltann sin båt som er tingen.


Julian og papp ute med flyvene (vingene).

Dette bildet er litt festlig, 1 sekund etter det ble tatt så lå Julian på bakken. Han lente seg mot tauet, noe jeg ikke fikk med meg før han lå der.
Men det gikk bra med både han og Egner sandskulpturen

Ingen kommentarer: