torsdag 2. august 2012

6 ukerskontroll av Marco


Da har vi vært på 6 ukerskontrollen, md lege og helsesøster.
De to siste gangene vi har vært på kontroll, har de vært litt bekymret for at hodeomkretsen vokste for lite.
Jeg ble jo så klart ble jeg bekymret, tenkte på sammenvoksninger i hodet og masse annet som gjør at hode kan vokse lite.
Jeg tror jeg blir veldig bekymret når jeg får ny baby, men det gir seg etter en stund.

Med Julia husker jeg det var motsatt, da vokste hodet plutselig for fort.
Men jeg tror vi har kommet fram til at Julian har arvet hodet etter Dagfinn, og Marco etter meg.
Jeg har egentlig ganske lite hode.

Uansett, hodet og alt annet var fint på 6 ukerskontrollen.
Han er nå 39,1 i hodeomkrets.
57 cm lang
5040gram

Han har jo lagt på seg over 500gram på to uker :)

Ingen kommentarer: