fredag 27. februar 2015

Fredag i vinterferien

Fredag i vinterferien hadde Julian fri fra SFO, så jeg tok ut Marco av barnehagen så vi kunne ha en kosedag.

Vi staret med å gå på biblioteket og låne med oss bøker.
Marco fant en bok om mamma mø som han hadde veldig lyst å låne med seg, problemet var bare at jeg ikke kunne lese den, fordi den var på et språk jeg ikke forstod noe av,
Så han satt i en sofa og så i den mesteparten av tiden der.

Julian fant sikker 30 bøker han ville låne med, men det holdt med 8.

Etter dette hadde jeg planlagt lunsj, på en pastaplass, men hva nyttet det hva jeg hadde planlagt når vi gikk forbi McDonalds?
Så da ble det jo så klart McDonalds.

Turen gikk videre til vitenfabrikken i Sandnes, jeg har aldri vært der, men Dagfinn har tatt med ungene der en gang tidligere.
Plassen er bedre egnet for Julian enn Marco, men de koste seg begge to.

Vi lærte noe nytt alle sammen.

Etter den reiste vi hjem, det var en fin dag.










Ingen kommentarer: