fredag 11. mars 2016

På vei hjem, uten sko


I dag da jeg hentet Marco, tok jeg av ham vinterskoene og tok på ham "springeskoene" (joggesko).
Jeg tok med det paret med joggesko som stod i barnehagen, og jeg hadde med et ekstra par hjemmefra, for jeg vet at det som var i barnehagen begynte å bli litt små, for han klaget på at han hadde så vondt i beina når han har de på.

Så jeg tok på de jeg hadde hjemmefra.

Halvveis hjemme begynte han å klage på vonde bein igjen, og det viste seg at disse skoene også var litt for små.
Siden jeg på ingen måte klarer å bære ham og det ikke er plass i vognen, så ble det rett å slett å gå hjem uten sko.
Han hadde jo sokker og ullsokker, så det gikk jo, det var ikke vått ute.

Han var så morsom der han sprang avgårde med glade museskritt.




Ingen kommentarer: