tirsdag 27. september 2016

På 4-årskontroll med Marco

Da Marco var på 4årskontroll var det ikke helt uten drama.
Han ble veid og målt og utførte flere tester hos helsesøster.
Alt vell så langt.
Det var først når jeg skulle snakke med helsesøster alene det skar seg.
Alt vel og fint, Marco skulle få leke på det kjekke lekerommet.
Tiden gikk og vi hadde plutselig sittet å snakket i nesten 40min før sekrtæren kom løpende  inn og lurte på om Marco hadde gått ut alene.

DET hadde han jo.
Jeg tenkte ikke at han ikke kom til å finne meg, siden jeg var i rommet rett ved siden av, men Marco følte seg forlatt og trodde jeg hadde gått fra ham, så han tok på seg sko, la gjen jakken og gikk ned de 4 etasjene og ut på parkeringsplassen.

Sekretæren så ham gjennom vinduet, og kom løpende inn til oss.
Da vi kom ned var han i følge av en politimann som hadde stoppet en bilist rett utfor.
Marco var veldig redd og lei seg, så klart.
Men kom seg fort og fortalte stolt at politimannen bare hjelp ham, han ble ikke satt i fengsel...


Ingen kommentarer: