torsdag 25. mai 2017

17 mai 2017


17 mai 2017 var første gang Julian spilte med korpset i toget. Som korpsing korpsforeldre er det jo litt ekstra på 17 mai. Men alt i alt er det jo fryktelig kos.
Utfordringen var at jeg gikk av nattevakt og det er ikke mye tid til soving på en dag som denne.
Men det gikk veldig bra og det endte med å bli en veldig fin dag.
Dagfinn tok med seg Julian på morgenspillingen og jeg gjorde klar resten av skokken.
Så da de kom tilbake var i andre klar for å gå.

Marco og Elian var gode til å se på toget, det var ikke mye sutring på de. Marco var veldig fasinert av alle hundene med "fløyser", det var de som var mest intresange.
Elian vaiet så fint med flagget.
Vi fikk sett Julian to ganger i toget siden vi gikk til enden av toget sånn ca da han var ferdig.

Etter barnetoget gikk korpset fra barneskoeln til hallen hvor det var samling og leker. Jeg gikk da å la meg litt så jeg kunne være oppleagt til vi skulle spise kl 16.

Vi spiste på Kronen Gaard med mormoren, Endre, Evy og Eleah.
Veldig kjekt og god mat.

Etter maten ble det isspising hos oss, Julian spiste 10 is, Marco hadde vell 6 is.
Så var 17 mai over for den gang.Håper på en like fin feiring neste år, men hadde vært kjekt om det var fint vær, det er jo Nte året på rad med surt vær.
Jeg var bekymret for Julian som bare gikk i korpsgenser, det virket litt stusselig selv med ull og skorte under, men det gikk visst helt fint.




















Ingen kommentarer: