mandag 21. august 2017

Julian er blitt 4-klassing!

Torsdag 17 august begynte Julian på skolen igjen etter en lang og god ferie.
4. klasse....
Tenk! 4. klasse... Han er jammen blitt stor.
Selv syntes han det var passe stas.
Både kjekt og ikke kjekt å begynne på skolen igjen, sier han, men jeg ser jo at han med en gang er blitt mye mer sosial.
Ferie er ferie, g da har man visst pause fra alt.
Men nå er hverdagen begynt igjen, og jeg for min del må si at det var ganske godt.
Ikke så kjekt å jobbe natt , sove dag å la Julian være alene hjemme. Selv om jeg er hjemme, så er jeg jo ikke helt det heller.
Men det har gått greit, han er 9år og klarer seg fint.
Han har vekket meg noen ganger, noe han vet han kan gjøre om det er noe han lurer på eller trenger hjelp til.
Men godt at hverdagen har begynt igjen, godt med ferie, men godt med hverdag også.









Ingen kommentarer: